Blizzhackers

Home of the Dupe since 2001

* Login   * Register    * FAQ    * Search

Join us on IRC: #bh@irc.synirc.net (or Mibbit Web IRC)


It is currently Sat Sep 23, 2017 1:44 pm


All times are UTC [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 23, 2010 10:47 pm 
 
Section Leader
Section Leader

Joined: Fri Jul 05, 2002 8:51 pm
Location: /sbin/
Did you actually set a script to use? By default, D2Driver doesn't come with any scripts. Either way, that shouldn't be thrown and I'll fix that too.

_________________
D2BS
Programming motherfuckers... DO YOU SPEAK IT?!
I, for one, welcome our new black overlo... I mean, president!
  1. Create signature generator.
  2. ???
  3. Profit!

Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 24, 2010 12:13 am 
 
User
User
User avatar

Joined: Wed Oct 10, 2007 12:37 am
lord2800 wrote:
Did you actually set a script to use? By default, D2Driver doesn't come with any scripts. Either way, that shouldn't be thrown and I'll fix that too.


I used the manage scripts thing to check out a script, if that's what you're talking about.

Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 24, 2010 12:15 am 
 
Section Leader
Section Leader

Joined: Fri Jul 05, 2002 8:51 pm
Location: /sbin/
Hmm. Did you set it to use the script you checked out? That's in the edit settings dialog. I'll add a button to the manage scripts window to set that.

_________________
D2BS
Programming motherfuckers... DO YOU SPEAK IT?!
I, for one, welcome our new black overlo... I mean, president!
  1. Create signature generator.
  2. ???
  3. Profit!

Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 24, 2010 12:44 am 
 
User
User
User avatar

Joined: Wed Oct 10, 2007 12:37 am
lord2800 wrote:
Hmm. Did you set it to use the script you checked out? That's in the edit settings dialog. I'll add a button to the manage scripts window to set that.


No lol, but I will now. :D

Edit:

Now I get this error when trying to get it to go with YAMB.

[5:54:22 PM] Starting Diablo II
[5:54:24 PM] Diablo II Started
[5:54:24 PM] Diablo II apparently stopped! Restarting...
[5:54:24 PM] Waiting 2 minutes...


D2 stays open btw and doesn't actually stop. :X

Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 24, 2010 7:42 pm 
 
User
User

Joined: Tue Apr 18, 2006 11:04 pm
WGUS wrote:
lord2800 wrote:
Hmm. Did you set it to use the script you checked out? That's in the edit settings dialog. I'll add a button to the manage scripts window to set that.


No lol, but I will now. :D

Edit:

Now I get this error when trying to get it to go with YAMB.

[5:54:22 PM] Starting Diablo II
[5:54:24 PM] Diablo II Started
[5:54:24 PM] Diablo II apparently stopped! Restarting...
[5:54:24 PM] Waiting 2 minutes...


D2 stays open btw and doesn't actually stop. :X

yamb dosent work, try the d2nt

Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 24, 2010 10:04 pm 
 
User
User

Joined: Thu Apr 13, 2006 8:14 pm
Since when..? Surely you mean ntbot..

I had a problem similar to that, and I think the fix was putting the d2launcher files inside the d2folder.
If they are not already there, then try that.

Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Thu Feb 25, 2010 12:35 am 
 
User
User
User avatar

Joined: Wed Oct 10, 2007 12:37 am
Edit:

Got my bot to actually login and etc. now :)

I just had to fiddle with alot of different settings. :D

Edit 2: Bah It did that error again
[5:54:22 PM] Starting Diablo II
[5:54:24 PM] Diablo II Started
[5:54:24 PM] Diablo II apparently stopped! Restarting...
[5:54:24 PM] Waiting 2 minutes...


Edit 3:

I fixed this error.

The fix for it was to tell the bot to use Game.exe instead of Diablo II.exe

I didn't think this would actually matter but it seemed to for me. :D

Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 10, 2010 7:02 am 
 
User
User

Joined: Mon Feb 22, 2010 4:05 am
my bot doesnt create any game...can someone help me


Last edited by down2free on Wed Mar 10, 2010 7:12 am, edited 1 time in total.
Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 10, 2010 7:10 am 
 
User
User

Joined: Mon Feb 22, 2010 4:05 am
[quote="down2free"]my bot doesnt create any game...can someone help me

this's my problem...
Image

Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 11, 2010 9:31 am 
 
Section Leader
Section Leader

Joined: Fri Jul 05, 2002 8:51 pm
Location: /sbin/
Hmm. Can you do that again and press "home" on your keyboard (or the equivalent) and screenshot that?

_________________
D2BS
Programming motherfuckers... DO YOU SPEAK IT?!
I, for one, welcome our new black overlo... I mean, president!
  1. Create signature generator.
  2. ???
  3. Profit!

Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 11, 2010 11:51 am 
 
User
User

Joined: Mon Feb 22, 2010 4:05 am
lord2800 wrote:
Hmm. Can you do that again and press "home" on your keyboard (or the equivalent) and screenshot that?


thx for requestion...

the other picture..i hav press HOME...

Image

Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 11, 2010 11:55 am 
 
Section Leader
Section Leader

Joined: Fri Jul 05, 2002 8:51 pm
Location: /sbin/
Hmm. I wonder if this has anything to do with how we look up controls. I'll do some experiments. Thanks for the info.

_________________
D2BS
Programming motherfuckers... DO YOU SPEAK IT?!
I, for one, welcome our new black overlo... I mean, president!
  1. Create signature generator.
  2. ???
  3. Profit!

Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 11, 2010 1:40 pm 
 
User
User

Joined: Mon Feb 22, 2010 4:05 am
lord2800 wrote:
Hmm. I wonder if this has anything to do with how we look up controls. I'll do some experiments. Thanks for the info.


thx 4 help... I will waiting for fix it..

if any1 know how to fix it ..plz tell me..hmmm

ok...i find what's wrong.... when i change DIABLOII language to English , works well....

thx for help..if u got same problem...u can try it..

Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 13, 2010 9:07 am 
 
User
User
User avatar

Joined: Thu Mar 03, 2005 12:43 am
I am also having it fail to create a game.
[12:03:59 AM] Bot said: Waiting 10 seconds before making the next game
[12:04:09 AM] Bot said: Creating game a185a2625c6b095/c4a7b48522bc78
[12:04:41 AM] Bot said: Waiting 5 minutes due to failed join

And it's just sitting there at the create game screen.

_________________
Image

Top
 Profile  
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 13, 2010 4:39 pm 
 
Section Leader
Section Leader

Joined: Fri Jul 05, 2002 8:51 pm
Location: /sbin/
down2free wrote:
ok...i find what's wrong.... when i change DIABLOII language to English , works well....


I suspected that was the problem, which means we need to make the D2BS core language-agnostic. Bleh.

_________________
D2BS
Programming motherfuckers... DO YOU SPEAK IT?!
I, for one, welcome our new black overlo... I mean, president!
  1. Create signature generator.
  2. ???
  3. Profit!

Top
 Profile  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron